“Aparenţele înşeala”

În cazul nostru.

Postǎm poze frumoase, însǎ, lunǎ de lunǎ, ne chinuim sǎ mergem mai departe.

Sunt aproape 2 ani de când am demarat proiectul „Voluntar în Spital” … un program de susţinere a copiilor spitalizaţi. În tot acest timp ne-am descurcat cum am putut…. cu aceiaşi sponsori (puţini) şi mai ales cu sprijinul voluntarilor. Tuturor le mulţumim din suflet.

Timp de doi ani, am încercat sǎ ne facem treaba cât mai bine… nu am spus cuvinte mari şi nici nu ne-am lǎudat prea tare…. mereu şi mereu am prezentat cifre… mii de ore de voluntrariat, mii de copii pe care i-am „îngrijit”, zilnic, în felul nostru, cu zâmbet. Nu am intrat niciodatǎ prea mult în detalii,

de ex: şi noi ne ocupǎm de copii cu boli rare, cancer, abandonaţi, pǎrǎsiţi, abuzaţi, etc….aşadar, şi noi avem nevoie de ajutor pentru a continua activitatea, pentru cǎ: şi munca voluntarilor este importantǎ.

Insǎ, acum, am crescut, consumǎm foarte mult, resursele noastre sunt din ce in ce mai limitate şi suntem nevoiţi sǎ cerem ajutorul comunitǎţii pentru care activǎm.

Astfel: avem nevoie permanent (mai ales) de: creioane colorate, hârtie coloratǎ, culori acrilice, lipici, şervetele umede, pampers, produse de curǎţenie, jucǎrii, materiale educative.

Ne poate ajuta cineva?

Multumim anticipat!

Alte detalii aici:https://voluntarinspital.wordpress.com/cum-poti-ajuta/

FS-Raluca-1152

Leave a Reply

