LA MULŢI ANI, OAMENI FRUMOŞI!

La sfârşitul fiecǎrui an ….ne facem bilanţul… {sau nu :)}.

Culmea…DE CELE MAI MULTE ORI, realizǎm cǎ ne-a fost greu, cǎ am fǎcut sacrificii, cǎ am muncit peste mǎsurǎ, am dus bǎtǎlii şi am câştigat rǎzboaie. Însǎ, toate…. crezând, iubind şi sperând. Sperând la mai bine, la linişte, siguranţǎ şi frumos.

Pentru noi, echipa „Voluntar în Spital”, trebuie sǎ recunoaştem, A FOST UN AN FANTASTIC!

Am reuşit sǎ ne ţinem promisiunea prezenţei zilnice în mijlocul celor care au nevoie de noi şi…aşa cum ne-am propus, AM PRODUS SCHIMBARE.

Am fost corecţi, nu am fǎcut compromisuri, ne-am respectat colegii, prietenii şi partenerii…. am lǎsat uşa deschisǎ celor care au dorit sǎ ni se alǎture şi am realizat cǎ suntem din ce în ce mai aproape de ceea ce ne dorim sǎ fim: O (a doua) FAMILIE pentru cei aflaţi în impas şi pentru toţi cei care îşi cautǎ drumul.

Anul ce vine (vorbind din experienţǎ)…va fi probabil şi mai greu. Vor trece peste noi ploi şi provocǎri…. va trebui sǎ facem alegeri şi (mai mult ca sigur) …sfârşitul lui 2016… NE VA GĂSI TOT AICI, în slujba comunitǎţii!

Dragi membrii ai familiei (lǎrgite) VOLUNTAR ÎN SPITAL,  sǎ aveţi în anul ce vine dragoste, putere, credinţǎ, curaj, onoare…restul… VI SE VOR ADĂUGA!

LA MULŢI ANI, OAMENI FRUMOŞI!

Cu drag, Echipa si Raluca

1929709_10208205280352348_529714296695584220_n.jpgDSC_6866

DSC_6790

 

Leave a Reply

