Bianca Tanasoiu … si experienta “Voluntar in Spital”

Acum un an pășeam pe ușa unui nou început. Un strop de panică, doua picături de neîncredere, ceva mai multă emoție și câteva lingurițe de timiditate alcătuiau “eul” din acel moment. “Bine ai venit în echipa Voluntar în spital!” au fost cuvintele domnișoarei Raluca Tanase, cuvinte care au declanșat și mai mari emoții ( “Acum ce trebuie sa fac? Oare o sa mă descurc? Cât de mulți voluntari! Sigur nu îmi va fi ușor sa mă adaptez!” ). Însă, încă din prima clipă am simțit că este locul meu, că într-un final pot face ceva care sa ajute cu adevărat oamenii și cel mai important: energia pozitivă de neînlocuit cu care te încarcă prichindeii. Da, uneori sunt agitați, neastâmpărați și puși pe șotii și da, de multe ori îți vor spune lucruri neașteptate, dar sinceritatea, energia, pasiunea, fericirea, zâmbetul lor… sunt unice!
Un an mai târziu sunt același “eu”, dar totuși diferit. “Compozitia chimică” s-a modificat: câteva lingurițe de energie, un pahar mare de pasiune, mulți stropi de fericire și emoții constructive..cât cuprinde!
A trecut un an în care am învățat enorm, un an în care am evoluat și am redescoperit emoția copilăriei și bucuria ludică…..a trecut un an și totuși încă nu pot răspunde la întrebări precum “De ce faci vountariat?” sau “Ce înseamnă voluntariatul pentru tine?” pentru că mereu vor exista un infinit de motive, căci voluntariatul cuprinde un adevărat “abis” al trăirilor și un veritabil amalgam de sentimente!
Mulțumesc din suflet copiilor, colegilor mei, dar mai ales doamnei Iuliana Alexe-vlasceanu, o coordonatoare extraordinară, dar și un om deosebit, și domnișoarei Raluca Tănase, o persoană minunată, fără de care acest proiect nu ar fi putut exista, iar eu nu as fi făcut parte din această familie mare și frumoasă și nu aș fi devenit acest “eu” mai bun, mai înțelegător, mai fericit, mai deschis către noi orizonturi! 😊 🙈

13529226_615983051890535_9043386161999014242_n

Leave a Reply

